Fandt {{ suggestionResult.MatchCount }} resultater

FAQ - spørgsmål og svar

FAQ - spørgsmål og svar

Vi har her samlet de mest hyppige spørgsmål, så der skulle være en god chance for, at du kan få svar på dit spørgsmål. 


Guide til handel på punkt1.dk
Når du har fundet det ønskede produkt vælger du "køb" og trykker på indkøbskruven øverst i højre hjørne. På den følgende side vælger du om du ønsker levering eller afhentning i en af vores butikker og i så fald hvilken og her har du også mulighed for at benytte dig af vores serviceydelser og tilkøbe en forsikring. For at komme til betalingen, vælger du "Fortsæt til kassen" for komme videre. Her indtaster du så kontaktoplysninger og efterfølgende trykker du "Gå til betaling". Inden du kan gøre dette, skal du acceptere vores vilkår og betingelser, som du kan læse i boksen til venstre. Du har også mulighed for at tilmelde dig vores spændende nyhedsbreve inden du kommer til betalingssiden, hvor du skal indtaste dine kreditkortoplysninger, for at afslutte købet. Til sidst vil du få en ordrebekræftigelse, både på siden, og sendt til din indtastede email.

Hvis jeg handler i jeres netbutik, hvor lang tid går der så før jeg modtager min vare?
Som hovedregel leverer vi varen indenfor 1-5 hverdage, hvis du bestiller inden kl. 9. Du er altid velkommen til at kontakte os på mailen kundeservice@punkt1.dk eller telefonnummer 70 70 17 07 for at få en opdatering på din bestilling.

Hvad koster fragten, når jeg handler hos jer?
Der er fri fragt af hvidevarer på onlinekøb ved levering til kantsten og til nærmeste postbutik på andre varer med undtagelse af Amerikaner/Side-by-Side køle- og fryseskabe, hvor en kantstenslevering koster 598,- Ønsker du at få varen tilsendt og evt. benytte dig af vores servicetilbud så som installering, montering osv., så kan du se priserne under "Levering og montering" under kundeservice eller ved bestillingen. Du er også velkomen til at hente din vare hos din lokale butik uden beregning.

Jeg har bestilt en vare i jeres netbutik, men har ikke hørt mere?
Du skal kontakte punkt1 webbutikken på mail: kundeservice@punkt1.dk eller telefon 70 70 17 07.

Hvorfor er der nogle produkter, der er markeret med "Internetpris"?
Der er betydeligt færre omkostninger ved at have en webshop ift. en fysisik butik og derfor kan vi sælge nogle produkter billigere på punkt1.dk. Disse er markeret med "Internetpris" og kan KUN købes til den pris på punkt1.dk

Hvem kan lave handler på punkt1.dk?
For at kunne indgå handler på punkt1.dk, skal du være fyldt 18 år. Er du endnu ikke fyldt 18 år, kan aftalen f.eks. indgås af dine forældre eller andre myndige personer.

 


Vores butikker

Hvornår har jeres butikker åbent?
Vores butikker har forskellige åbningstider, men hvis du klikker på dette link og derefter vælger din lokale punkt1, så kan du så den pågældende butiks åbningstider.

Hvordan finder jeg min nærmeste punkt1 butik?
Når du kommer ind på punkt1.dk vil der stå din nærmeste punkt1 butik øverst på siden. Der kan du også trykke på linket, hvor du kan se et kort med butikkens beliggenhed.

Jeg har et servicespørgsmål?
Vores butikker har ekspertisen til at hjælpe dig, derfor skal du kontakte den butik du eventuelt ønsker at handle hos.

Du kan finde kontaktoplysninger til din lokale punkt1 butik enten via linket her eller nederst på siden.

 


Produkter og reklamationer

Jeg har et produktspørgsmål?
Vores butikker har ekspertisen til at hjælpe dig, derfor skal du kontakte den butik du eventuelt ønsker at handle hos.

Du kan finde kontaktoplysninger til din lokale punkt1 butik via linket her.

Du kan også benytte vores guide om udvalgte produkter her.


Jeg har en reklamation - hvem skal jeg henvende mig til?
Ved køb i fysisk butik skal du henvende dig til den punkt1 butik har handlet i, så kan de hjælpe med det videre forløb.

Ved køb på punkt1.dk: Du skal henvende dig til punkt1 webbutikken på kundeservice@punkt1.dk eller på tlf. 70 70 17 07. Du kan også henvende dig i din lokale punkt1-butik.
Du kan finde kontaktoplysninger til din lokale punkt1 butik via linket her.


Produktpriser
Alle vores priser er dagspriser og opdateres løbende

 


Handelsbetingelser
Jeg har et spørgsmål til jeres handelsbetingelser?
Du kan kan finde vores betalingsbetingelser her. Giver de ikke svar på dine spørgsmål, så er du meget velkommen til at sende en mail til os på kundeservice@punkt1.dk.

 


Fejl på hjemmesiden
Jeg forsøger at handle på jeres hjemmeside, men oplever en fejl?
Send i så fald en mail til os på kundeservice@punkt1.dk, hvor du beskriver så meget som muligt: Hvilket produkt du forsøger at købe, hvilken dato og klokkeslæt, hvor går det galt henne og hvilket betalingskort forsøger du at anvende og så videre. Så forsøger vi at afhjælpe dig samme dag, eller den førstkommende hverdag.

 


Nyhedsbrev

Hvordan tilmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev lige her.

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?
Ønsker du at afmelde nyhedsbrevet igen, kan du gøre det via afmeld linket, der findes i bunden af alle nyhedsbreve.


Jeg har fået ny mailadresse og vil gerne have den rettet?
Send os en mail hvori du skriver at du har fået ny mailadresse, samt hvad din gamle og nye mail adresse er. Du kan sende en mail til os på kundeservice@punkt1.dk så retter vi den til.

Hvor ofte udsendes jeres nyhedsbrev?
Det udsendes når der er en avis på gaden, eller hvis vi har noget ekstraordinært at fortælle.

Hvad kan jeg forvente at modtage, hvis jeg tilmelder mig jeres nyhedsbrev?

Vi sender nyhedsbrev ud en gang om ugen med de allerbedste tilbud fra Punkt1 og Experts tilbudsavis.

Desuden sender vi hver fredag et nyhedsbrev spækket med weekendtilbud, som kun gælder i den pågældende weekend. Her er der begrænset antal og virkelig mange penge at spare, så det gælder om at slå til hurtigt.

Derudover sender vi nyhedsmail ud, når vi har noget ekstra spændende eller et helt specielt tilbud forbeholdt dig, der modtager vores nyhedsbrev.
Hvis du tilmelder dig, vil vi give dig de bedste tilbud og spændende nyheder. Der vil også være mulighed for at deltage i konkurrencer, som er forbeholdt modtagere af vores nyhedsbrev.

Jeg modtager jeres nyhedsbrev, men det havner ofte i mappen Uønsket - hvordan retter jeg det?
Hvis du tilføjer os som sikker afsender/afsender der er tillid til - i dit mailsystem, så bliver alle billeder vist med det samme, og du er sikker på at du modtager nyhedsbrevet hver gang.

Jeg vil gerne anbefale jeres nyhedsbrev til andre?
Syntes du om vores nyhedsbrev og kender du en, som kunne være interesseret i at modtage det, så er du meget velkommen til at anbefale det. Klik på nedenstående link (åbner en Outlook-mail), hvor du har mulighed for at tilføje en modtager og en personlig hilsen.

Anbefal vores nyhedsbrev
 


Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Skulle du, mod forventning, ikke have fundet svar på dit spørgsmål, så send os en mail på kundeservice@punkt1.dk. Vi svarer dig så hurtigt som muligt.

Bemærk:

Hvis du har et spørgsmål angående køb i en punkt1 butik, skal du henvende dig til den butik, hvor du har købt varen. Hovedkontoret kan ikke besvare disse henvendelser.