Transportskade, fejl og mangler

Transportskade, fejl og mangler

  • Spørgsmål: Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?
    • Svar: Er varen tydeligt skadet af fragten, så anbefaler vi at du nægter modtagelse af varen og lader fragtmanden tage varen retur. Herefter kontakter du hurtigst muligt den punkt1 butik hvor du har købt produktet. Hvis produktet er købt online på punkt1.dk kontaktes punkt1 kundeservice. Opdager du først skaden når fragtmanden er kørt, er det ligeledes vigtigt, du kontakter den givne punkt1 butik produktet er købt i, eller punkt1 kundeservice hvis produktet er købt online, hurtigst muligt.
  • Spørgsmål: Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?
    • Svar: Kontakt hurtigst muligt den punkt1 butik hvor du har købt produktet. Hvis produktet er købt online på punkt1.dk kontaktes punkt1 kundeservice.
  • Spørgsmål: Mit produkt fungerer ikke korrekt. Hvordan kan I hjælpe mig?
    • Svar: Vi kan forhåbentlig hurtigt hjælpe ved at henvise dig til vores produktsupport. Her skal du blot vælge produktgruppe, finde dit produkts mærke og besøge den relevante supportside. Hvis dette ikke løser problemet kontakt da hurtigst muligt den punkt1 butik hvor du har købt produktet. Hvis produktet er købt online på punkt1.dk kontaktes punkt1 kundeservice.